
mlm nih tataw la nape aku tepikey pasal hacker yg bodoh tuh.saket hati gilo2 la ng HACKERIANS nih.buleh dok jange buad keje bodoh gitu??kau dpt ape kalau hack fb org punye pon.dpt dose je.yg tuan fb pon dpt dose sbb duk sumpah n mngte kan kau jaa.please lah sygku hackerians.jng wak gitu la deh.wak malu jaa.key .




0 comments:
Post a Comment